-the CEO-

My photo
Love myself. Half unique half blur so I am limited not weird.

Thursday, September 20, 2012

-Kini-


Kini.
Aku bukan orang bumi sebab rumah x jejak bumi. Mahal sangat ini tempat.

Kini.
Aku orang kayangan. Berada di antara langit dan bumi.

Kini.
Bila di sini rasa sejuk aja.
Malas nak mandi terutama sekali pagi.
Rajin bangun pagi sebab malam x nyenyak tidur kena balik umah orang tua tulang hewhew baru nyenyak.

Kini.
Semuanya berubah.
Jalan nak laju yang boleh.
Hari2 buat senaman sihatkan jantung sampai kaki pulak tak sihat.
Bawak beg besar gedabak pun xp sebab dalam tu penuh dah.
Makan 1 hari 1 kali. Sobs.

Kini.
Rasa nak g toilet. Okbye.

Aku punya rasa yang perlu kamu kamu dan kamu hormati. Dan aku mintak maaf kalau rasa aku itu membuatkan kamu kamu dan kamu sekalian terasa hati. Hati sendiri pun susah nak puas kan, ini kan pula hati orang. Amboi. Jadi hak kamu kamu dan kamu untuk merasai pelbagai rasa dan melemparkan pelbagai tohmahan dan cacian di alam nyata dan alam maya tidak mengapa akan ku biarkan ia berlalu kerana
Hey! I live in reality not in virtual. Eyh? Virtual ke? Maksud saya alam maya. Haaa kan senang cakap bahasa  Melayu. Iolls ni kan.

Sekali lagi maaf di pinta. Ini saje gedik tulis kat blog sebagai ingatan tahun2 akan datang. Uolls jangan kutuk iolls pulak.

Kini.
Nak g tengok cerita Harry Potter Deathly Hollow part2 sebab dah tertinggal hari itu.

Sekian daripada saya.
Till then~

No comments:

Post a Comment