-the CEO-

My photo
Love myself. Half unique half blur so I am limited not weird.

Thursday, January 13, 2011

Meet my new roomie.

Pernah x dpt room mate baru?
Ak pernah & baru je.

Pernah x rase room mate baru melucukan?
Ak pernah.
Dye sangat lucu sebab:

1. Muka dye selalu je macam ada masalah. Tension je.
2. Dye selalu tanya soalan2 pelik kat ak.

**Soalan2 seperti:
Washing machine ni macam mane nk gune? Bila nak letak softlan sbb kat umah automatik.
Saya pon xtaw nak jawab macam mane la awk. Nak tergelak taw. Lucu la awk ni. Saya suke!!!

Dye juga pernah tanya kenapa shower x berfungsi? Kat umah selalu pakai shower jadi kekok bile nak mandi guna air dalam baldi. Air x laju katanya.
Awak..saya faham keadaan awak tapi ini umah sewa sangat berbeza di umah ye awak. Lagi sekali awak berjaya membuat saya ketawa terbahak2. U're funny babe. Comey la awak ni nak je saya cakap macam tu tapi bila fikir 2x saya rasa nak hempuk laju2. Awak.. umah saya pown pakai shower wak. Xd kolah or baldi2 ni. Ade heater lagi awww. Selama awak xd kat umah ni. Saya mandi ok je. Laju je. Xpe la mula2 kekok lame2 awak rase nak mandi berjam2 dalam bilik air tue. Just trust my word babe.

Dye tanya iron & ironing board kat bilik sape punya.
Lucukan? Setiap kali awak tanya soalan saya rase awak semakin lucu. Tapi saya tahan je nak gelak. Awak.. kan tu bilik saya jadi barang majoriti saya punya la. Klaka la macam nak cubit pipi tu.

Dye selalu tertinggal barang2 lepas dye kua dari bilik untuk ke tempat kerja or ke luar berjimba2.
Awak ni clumsy taw. Awak nak taw x lepas awak keluar bilik saya mesti tengok pintu tu sebab saya tahu awak akan masuk balik untuk ambik barang2 awak. HAHAHHAHA!!!

Setakat ni jela saya cerita kelucuan awak yang lain saya simpan okeyh?

Pernah x dpt room mate yang kerja or study lain bidang?
Ak pernah. Rase excited taw. Nak2 bila dye bwk balik brochures2 pasal tourism n bagi kat ak. Caring taw awk ni. Suke la. HAHAHAHHAHA!!!

Pernah x dpt room mate yg tunggu korg masuk bilik baru tdo?
Ak pernah. Baiknya hati awak. HAHAHAHA!!!



♥ Ouhhhh Nabila. Lambang cinta ku kepada mu. Hingga kini oh nabila takkan lupa mengingatimu. :)

3 comments:

  1. dye lg sengal k.lin.
    aishhh rse nk hempuk aje.

    ReplyDelete
  2. aummmmmmmmmmmmmm!!
    comel sgt bile awk x reti nk bkk grill.
    awk nk msok uma blk sbb nk amek brg.
    pggl2 sy kakak pulak.
    aummmm!!
    arghhhhhh!!

    ReplyDelete