-the CEO-

My photo
Love myself. Half unique half blur so I am limited not weird.

Tuesday, March 26, 2013

-Ketawa bersama menangis bersama-


Jangan berborak kencang sangat kalau tak tahu rase dikhianati.
Jangan berborak kencang sangat kalau tak tahu rase dicemuh.
Jangan berborak kencang sangat kalau tak tahu rase sering dipersoal.
Jangan berborak kencang sangat kalau tak tahu rase orang mengumpat (tp ko dengar. Hiks)
Jangan berborak kencang sangat kalau tak pernah rase ape itu double standard.
Jangan berborak kencang sangat kalau tak tahu rase ape itu nikmat syukur.
Jangan berborak kencang sangat kalau apa yang disembang tu dia yg lbh.
Jangan berborak kencang sangat kalau tak pernah rase difitnah.
Jangan berborak kencang sangat kalau tak tahu hormat dan jaga hati orang.

Jangan diuji jika tidak mahu melihat hasilnyer. Kesabaran itu ada hadnya sedangkan kelajuan pun ada had. Too much fun x syok.

Orang cakap jangan nak makan dalam sangat sampai sia-siakan kegembiraan.
Jangan buat orang biar orang buat kita. Pstt: sampai bila?

Enough. Too much. Let me rest in peace in my own world. Dunia kamu tidak pernah aku kisah tapi kenapa dunia aku yang kau bom?

Ok dah penat.
Source: conteng2 ats meja.

Kasut tinggal sebelah! Berdiri lah kaki walaupun sebelah. Bersyukurlah kerana kau masih ada tuanmu wahai kaki.



Till then~
*coretan bersama :)

2 comments:

  1. perli ur bf huh.?

    ReplyDelete
  2. ni sape yg publish ni? ad byk admin dlm blog ni. erkk. kasut tinggal sebelah. =(

    ReplyDelete