Lilypie Kids Birthday tickers

-the CEO-

My photo
Love myself. Half unique half blur so I am limited not weird.

Wednesday, November 9, 2011

-Soalan Stupid-


Hari ini aku memang meroyan nak update sampai 2 entry.
Blog macam diari kan? Eerkk.

Aku benci. X selesa. Geram.
Kau dengan dia dah lama break up la weyh so jangan la terhegeh-hegeh lak.
Mesej2 aku nak tanya pasal hang punya ex.
Buang tebiat pa? Puihhh!
Cakap macam ada problem besar je nak aku tolong, nak tanya aku.
Last2 hang dok tanya pasal ex hang and lagi annoying bila soalan hang sikit punya menyakitkan hati.
Birthday bila la. No rumah apa la. Dye suka apa la. Soalan bodoh ni hang dah tanya aku dulu ok. Makan kismis la bagi kuat daya ingatan.
Dammit! Kalau kawan yang rapat dengan aku tak apa la ni USED-TO-BE-CLOSE not to say ex-friend (erkk can meyh?) cuz still on the friend line. Geddit?


Aku tak baik tapi aku x pernah buka aib orang. Ye mungkin ada yang aku cakap buat orang sakit hati atau seangkatan dengannya tapi kadang-kadang the way aku cakap or rhythm nyer and maksud nyer lain tapi bila dengar dari orang lain jadi lain. Geddit? Yang baik datang dari Allah yang buruk datang dari aku.


Kita disukai dan disenangi oleh orang lain sebab Allah tutup segala aib, kelemahan dan kekurangan kita so for what nak buka aib orang bukankah itu satu dosa? Yes. Aku bajet ustazah. Lantak la. Arghhhhh! Apa? Cakap kat depan cermin? Ikut la. Malas nak layan. Serabut perut.


Okbye! #terasake ikut hang la. #mintamaaf


***kadang-kadang aku nak je luah semua kat blog tapi bila memikirkan akan ada orang baca dan akan ada potensi untuk jadi buah mulut orang or bahan nak benci-membenci aku kikiskan satu persatu niat aku. Aku pun manusia yang ada hati dan perasaan. Sedih aku, marah aku, kesal aku tak pernah pudar. Andai aku dapat jawapan-jawapan kepada semua persoalan yang telah lama aku sematkan dalam hati ini mungkin kurang rasa benci itu. Tatkala bersua kau seakan-akan mempunyai kuasa besar yang mahu aku tunduk hormat kepada kau. Itu dah melampau. Sekian.

Till then~

2 comments:

  1. akak lab ni makin lame makin garang. hahaha.

    pssttttttt. xpe kan jd stalker? tabiat lame. xbley tgl. hahahha.

    ReplyDelete
  2. hahaha. garang kn? xd benda yg hebat pown awk nk stalk. buleyh2 xd hal lah. =)

    ReplyDelete