Lilypie Kids Birthday tickers

-the CEO-

My photo
Love myself. Half unique half blur so I am limited not weird.

Thursday, September 2, 2010

L.A.G.I :)


mood beberapa ary b4 raye:


lokasi: bilik 1 HSM

rase kami huduh??
kami x kisah!!!


oiii kamo0 kuat tdo!!!
p/s: jgn tru aksi ni..

ouhh padan muke jatuh men2 ag!
hahaha..

-even msg2 ad prgai msg2 korunk mmg cool-
stay bff *wink* *wink*





next story morry is:
break fasting together2 at ikan bakar..
walahhhh sodappp weyh..
nk2 sponsor by kn..
mekaceh2..arigato2 kpd si sponsor ye..
smga murah rezeki blnje ag..

take a look :

lps mkn smpai nk pecah perut..
alhamdulilah :)


-bdk giler kerang bakar-


-ouh my love! sbb ko yg sponsor..
tq bah!!!!!!!!!! muahxxxx!!!!!!!


kpd mber2 lelaki sorry morry no pic ye..
bkn x sudi nk ambik tp korg sgt ncem tu yg mls ambik tu..

life in manjung become more n more better!!!
double thumbs up!

No comments:

Post a Comment