-the CEO-

My photo
Love myself. Half unique half blur so I am limited not weird.

Saturday, July 24, 2010

makan punyer citer!

Hari ini hari yang sangat membanggakan apabila berjaya mengisi perot dengan nasi ayam hainan...kami yang dimaksudkan ialah,NADIRAH MAD DAUD.HANIS SYAFIQAH ANAK CIK ABAS, CIK INOUE, DAN SAYA SELAKU EDITOR MAJLIS...T_______T......nak dijadikan citer,makan tengah hari dah jadi makan petang...meh nak citer permulaan hidop kami pada hari ini...
sungguh tak berkaliber bila citer ending dulu baru start ngan pemulaan...ish3,,,ok3...back to story..waktu pagi memasing membuta,tak termasuk dengan penulis yang berkaliber ini...hoyeh! (TETIBA)...bila memasing dah bangon,dah bukak mata,memasing mula tayang muka yang dengan jelas dan nyatanya cuba untuk menyampaikan mesej,LAPAR!!!!!...ok fine...bangga nak cakap,i tak lapar...hihihihi.mula-mula tak rancang lagi nak makan apa,dah ada ura-ura nak oder mcd jerk.huh! sungguh lah berbangga dan berbesar hatinyer mcd kat perak nie ada anak melayu macam kami ni.lapar jerk tibai mcd..sungguh tak cemerlang,,,tapi tu sekadar idea jerk,memasing pon tak nak dah melabur kat mcd tuh..dah bosan mungkin.mungkin lah...saya sdirik tak pasti dengan kenyataan ini..ok,ok,ok kintiniu,,,.disebabkan oleh yang demikian(mekasih kat cg bm saya ajar pekataan nih huhuhuhuhuhuhu) kami meneroskan sesi berfikir sambil mengadap tb yang tersergam indah kat depan kitorunk...dengan besungguh sungguh  memerah keringat eh! clap,memerah otak maksud saya bepk nak makan kat mana...akhirnya kak nadi..peeewit! peewit! memberi idea g beli makanan kat nasik ayam hainan...yeah! jom!!!! saya berkata...setelah mengharungi perjalanan penoh berliku,kami sampai di restoran nasi ayam hainan....maka dengan itu,perot kami pon kenyang lah sudah...
hoyeh! hoyeh! hoyeh! sekian cerita pendek saya untuk sesi perkenalan...maaf andai entry ini tidak menarik...saya budak baru belajar nak ambik galah jolok cempedak...hihihihihi....ok! bye.

No comments:

Post a Comment